27 Kasım 2008 Perşembe

Yağmur


Dünden beri yağıyor yağmur! Çok seviyorum, hayatımın kilit noktalarında hep vardı doğumumda, düğünümde, hayatımın erkeğini gördüğüm ilk gece:), sayısını bilmediğim nice güzel günümde. Eğer bir gün kızım olursa adını yağmur koymak isterim..

Yağmurlu günler benim en sevdiğim günler, dingin, sakin, huzurlu oluyorum daha rahat çalışıyorum okul yıllarımdan beri. Yağmur, kahve kokusu ve güzel bir müzik eşliğinde çalışmak gibisi yoktur benim için, ya da yağmurlu bir günde battaniyeyi alıp uzanıp koltuğa film izlemek.. şahane..

Bugünde o yağmurlu günlerden biri ama canım ne çalışmak istiyor, ne de bişey yapmak.. içimden gelmiyor hiçbir şey öyle oturmak istiyorum.. En iyisi bir süre oturayım öylece yağan yağmuru izleyeyim.. belki çalışma isteğim gelir geri:)

Hiç yorum yok: