19 Kasım 2008 Çarşamba

Marka Tutkunu musunuz?

Hayatımızda, coca cola olmazsa içmem , starbucks'ı kahve dünyasına tercih ederim, levi's'tan başka kot giymem diyen insanlar vardır eminim.. Hepimiz şöyle bir düşündüğümüzde bir ya da birden fazla markanın müdavimiyiz aslında.. Ben nerden olursa giyinebilen, tadını beğendiğim tüm markaları yiyebilen ayırt etmeyen bir insan olduğum halde masama baktığımda birden fazla markanın temsili ürünlerini yıllardır kullandığımı farkettim işte bir kaç örnek..



Coca Cola su mataram, levi's bardak altlığım, starbucks muglarından yaptığım kalemliklerim uzun zamandır vazgeçemediğim eşyalarım benim.. bir de diğer masalara bakalım :)



Zeynep'in bilgisayarındaki starbucks stickerı :)


Tülinin İpod kutusu ve starbucks mugı:)

Cabbar'ın Peugeot arabaları..

Özgünün telefonundaki apple stickerı.. :)


Peki burdaki asıl soru biz bu markaların elçiliğini yaparken acaba markalar bizim için ne yapıyor? Üstüne birde para veriyoruz üstelik :) Nedir bize bu markaları hayatımızın içine kadar sokturan, gözümüzün önünden ayırmayan? Düşündünüz mü hiç nedir?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

notebook üzerinde starbucks stickerı. yuh artık bu kadar olmamalı.. nerden girdim ben bu bloga ya..

Siparişleriniz İçin dedi ki...

bilmem nerden girdin gerçekten ? :)