12 Aralık 2008 Cuma

Yepyeni bir yıl, 2009...


2008 hayatımın dönüm noktası oldu, harika bir yıldı benim için. Sevdiğim insanla hayatımızı birleştirdik. O kadar hızlı ve o kadar güzel geçtiki gerçekten geçen yılbaşına sanki dünmüş gibi bakıyorum. 2009 da ayrı bir heyecanlandırıyor beni, yeni evimizde yeni hayatımızda yepyeni kocaman 1 yıl, yepyeni güzel yılların başlangıcı...

2005i 2006ya bağlayan yılbaşı benim için en özeliydi bir dilek tuttum sabah gözlerimi açtığımda gerçekleşmişti. Ne kadar da şanslıydım o yılbaşından sonra tüm yılbaşı gecelerim bir o kadar anlamlı geçti.

2009da yapmak istediğim bir sürü şey var. Her yıl olduğu gibi bu yılda yapılacaklar listemi bitirmek üzereyim, 2010 yılbaşına geldiğimde hangisinin üzerini çizmiş olacağım merakla bekliyorum. Sanada yazacağım merak etme sevgili blogum, yazacağım ki sende şahit ol:)

Hiç yorum yok: