13 Ağustos 2010 Cuma

Otobüs Yolculuğu

Dün aniden belli olan bir toplantım sebebiyle Ankara yollarındayım şu an. Sık sık gidip gelenler bilirler Ankara'ya uçak yolculuğu otobüsten daha zahmetlidir ve nerdeyse zaman olarak aynı sürer. Bende bunu bilerek dün otobüsten yerimi ayırttım. Şehirlerarası otobüs yolculuğunu çok seviyorum, yolculuk süresi kendimle baş başa kaldığım ender anlardan biri çünkü.. Herşeyi düşünmek için zamanım oluyor bu süre içerisinde. Hayatımı, işimi, ailemi, arkadaşlarımı ama herşeyi... Bugün de kendime ayırdığım bu anlardan biri benim için ama bilgisayarım yanımda olduğu için işten ve emaillerimi yanıtlamaktan düşünmeye vakit kalmaycak gibi ama yinede güzel.

Eskiden otobüste walkmen dinlemek bile bir lüksken şu anda geldiğimiz noktaya inanamıyorum. Tekli bir koltukta bilgisayarım kucağımda, önümdeki koltuğun arkasındaki bana özel televizyona göz atıyorum arada sıkılırsam da yine koltuğu arkasındaki kulaklık girişine takacağım kulaklığımı ve dinleyeceğim müziğimi:) inanılmaz değil mi? Teknoloji ilerledikçe nasıl da kolaylaştırıyor hayatımızı. daha on sene öncesine kadar internete bağlanıp bağlandığımı anlamak için 'cınnnn' diye çıkan o garip sesin gelişini dinleyip bağlandı diye sevinirken 10 yıl sonra kucağımda laptopla yolculuğun keyfini çıkarıyorum şimdi.

Birazdan Bolu'ya geleceğiz, mis gibi havasını içim çekip koyulacağız tekrar yollara. Umarım toplantım güzel geçer, birde bu arada bugün gelmesini beklediğim müjdeli bir haber var. O da geldi mi deymeyin keyfime:)

Hiç yorum yok: