11 Ağustos 2010 Çarşamba

Geçsin artık bu sıcaklar.. Gelsin güzel sonbahar..


Yaz mevsimini oldum olası sevmiyorum. Sıcağı sevmiyorum. Üşümenin çaresi her zaman vardır kalın giyinirsin hallolur ama ya sıcaklar... Her yaz ne kadar çok insanın suya sabuna dokunmadığını görüp dehşete düşüyorum nasıl olurda böyle kokarlar hiç mi yıkanmazlar, aynı tshirtü nasıl günlerce üst üste giyerler diye düşünüp dururum.

Benim için yaz demek tatil demek, tatil yapmadığım sürece yaz olmuş olmamış kime ne?

Çalıştığın sürece ne anlamı var bu sıcakların? Bir an önce sonbahar gelsin, hırkaları botları çıkartalım istiyorum.

Haftasonu biraz mağaza dolaştım hepsine gelmiş sonbahar, yine sonbahar kıyafetleri pek güzel bu sene, gerçi son indirime giren yazlık kıyafetlere bakıp acaba ucuzundan güzel bişeyler bulabilir miyim diye vakit harcamaktan sonbaharlıklara bakmaya fırsat gelmiyor ama yine de çok güzel bir kaç parça gördüm mağazalarda. Bir süre sonra gelecek ilk indirimi heyecanla beklemekteyim. Hadi gel güzel sonbahar:)

Hiç yorum yok: