9 Mart 2009 Pazartesi

İyiki Doğdun Starbcuks!


Starbucks Coffee Türkiye 5. yılını dolduruyor, nice uzun yıllar diliyorum kendilerine:)

Başlangıçta tikylerin buluşma noktası, starbucksta arkadaşlarla laflıyoruz muhabbetlerinin baş kahramanı, bir statü simgesi olan starbucksın artık hayatımızın tam ortasına yerleştiğini bir love mark hikayesi yarattığını görüyoruz hep birlikte. Mantar gibi hızlı çoğalmaları, starbucksta kahve içmenin insan psikolojisine ve egosuna katkıları, yüksek lisans öğrencilerine ders olarak verildiği bu günlerde geldikleri noktanın gerçekten çok başarılı olduğunu düşünüyorum.

Diğer yandan, tatlı sohbetlerin arkadaşı, yorgun günlerin dinlenme mekanı haline geldikleri ve apayrı bir kahve kültürünü oluşturdukları da bir gerçek.
Bu çoğalmanın arkasında yatan insanları tanıyan ve onlarla 3,5 yıldır çalışan biri olarak azimleri ve çalışkanlıkları karşısında saygı ile eğiliyorum. Bu kadar işini seven, saygı duyan ve iyi yapan bir ekiple uzun yıllardır çalışıyor olmak benim içinde mutluluk verici diğer yandan iş yaşantısına dair bana kattıkları da tartışmasız...

Başta da söyledim 5. yıllarını doldurdular ve bunu kutlamak için bana da çok beğendiğim bir hediy göndermişler, cuma öğle yemeğinden sonra ofise geldiğimde masamın üstünde görünce pek mutlu oldum. Yaşgünlerine özel tasarladıkalrı mugı da ayrıca eğlenceli ve yaratıcı buldum. Teşekkür ediyorum tekrar kendilerine.. Nice uzun yaşlar:)

Hiç yorum yok: