18 Şubat 2009 Çarşamba

Evlilik Hazırlıkları -2-

İlk bölümde neyi nerden uygun fiyata aldığımla ilgili bilgi vereceğimi yazmıştım. Öncelikle yatak örtüsü, masa örtüsü, yastık, yorgan ve havlu gibi tüm eksiklerimi English Home'dan aldım. Fiyatları oldukça uygun ayrıca alışveriş yapmakta bir o kadar da zevkli. Dekorasyonu çok ferahlatıcı ve dingin. Çalışanları da bir o kadar insanı sıkmayan tipteler, yani saatlerinizi geçirebileceğiniz bir mekan, hem de her ne kadar dışarıdan pahallı bir mağaza gibi dursa da oldukça uygun fiyatları. Ben kadıköydekinden almıştım anadolu yakasında bir de caddebostanda var ama avrupa yakasında oturanlar için harbiyedekini tavsiye ederim. Detaylı bilgi için http://www.englishhome.com.tr/ sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Porselen ve çatal bıçak takımı gibi eksiklerimi Bernardo'dan almıştım. Kampanya zamanlarını takip etmek gerekiyor, özellikle porselen alana çatal bıçak ya da tencere takımı hediyeleri oluyor yılın belirli dönemlerinde sanıırm şu anda da böyle bir kampanyaları var eğer eksiğiniz varsa kesinlikle bakmanızı tavsiye ederim ben metrocity ve nautilus dekinden almıştım.

Mutfakım diğer eksiklerini de Tefal shop'lardan almıştım, her ne kadar muadillerine göre fiyatları pahallı gibi görünse de ürünlerin kalitesi, ömrü ve pişirilen yemeklerin kalitesi açısından rakip tanımadığını düşünüyorum. Ayrıca 2 ayda bir kampanyaları oluyor bu kampanyaları takip ederek ürünleri çok daha uygun fiyata almanız mümkün. Ufak mutfak aletlerinizi şimdiden almamanızı tavsiye ederim çünkü evinize ilk gelen dostlarınızın heidye olarak getirme ihtimalleir çok yüksek.

Sıra geldi en heyecanlısına:) GELİNLİK alışverişi gibisi yoktur, türlü türlü gelinlikleri denemek gerçekten çok zevkliydi. Düğünümüz temmuzda sonunda olduğu halde gelinlik işini geçen sene bu zamanlarda halletmiytik, hem indirimlerden yararlanmak hem de en öenmli maddeyi aylar çnce halletmiş olmanın hafifliğini hissetmek beni gerçekten çok rahatlatmıştı eğer imkanınız avrsa bu dönemi kaçırmayın derim çünkü gelinlikçiler mart başında yeni sezon fiyatlarına geçiyorlar. İstanbuldaki bütün gelinlikçileri alt üst ettik diyebilirim, önce kadıköydeki gelinlikçiler sonra bağdat caddesi sonra da nişantaşındaki tüm gelinlikçileri tek tek gezdik tabi b günlerimizi aldı ama çok faydalıydı, en uygun ve kendime yakışanını Lame Dore bağdat caddesi şubesinde buldum. Benim gibi gelinliğini diktirmek istemeyenler için kesinlikle tavsiye ederim. Modelleri hem yeni hemde tek oluyor yani sizin gelinliğinizde en fazla bir tane daha görebilirsiniz gelinlikleri amerikandan 2 şer tane geliyor dolayısıyla kendinizi biraz daha özel hissedebiliyorsunuz:) biz kızlar için böyle şeyler önemli biliyorum:) düğün zamanıma kadar gelinliğimi depolarında sakladılar böylelikle evde nereye koyacağım sıkıntısında da kurtulmuş oldum...

Yazımı tamda eşyaları aldığımı zamanlama sırasına göre yazıyorum. Gelinlik işimizi hallettikten sonra sıra geldi mobilyalara.. bu kısmı da bir sonraki yazımda anlatacağım...

Hiç yorum yok: